mandag 6. oktober 2008

Kom over denne siden i dag, og tenkte å legge den ut som en link til siden min... fikk det ikke til så derfor kopierte jeg bare denne slik at dere kan gå inn der og lese - kjempeinteressant!!
Er det noen som kort og enkelt .. veldig enkelt kan fortelle hvordan jeg lager en link til sida mi? kremt..kremt .. veldig enkelt forklart;-)


Hovedsiden LYDFARGE METODE® Om oss For foreldre For lærere og logopeder Undervisningspakke Priser Marte Meo Mediaomtaler Ta kontakt
FARGERIK NORSK er et foretak som har som mål å hjelpe dyslektikere i sin kamp mot lese- og skrivevansker. Som verktøy i denne kampen har FARGERIK NORSK utviklet LYDFARGE METODE®. Metoden har så langt vist seg å være et meget nyttig hjelpemiddel for dyslektikere.FARGERIK NORSK har også som mål å utdanne pedagogisk personell(lærere, logopeder osv), slik at metoden blir allmenn kunnskap i den norske skolen, og flest mulig barn kan få den hjelpen de trenger.I tillegg vil FARGERIK NORSK etablere et veiledernettverk i Norge, hvor foreldre vil kunne søke hjelp til sine barn hvis skolen ikke strekker til.
Informasjon om FORELDRESKOLEN
Adresse; Hallingdal Næringshage, 3550 Gol Telefon; 98812724 Send e-post

2 kommentarer:

Bente sa...

Du kan lage en link liste i layout/utforming. Du velger legg til gadget, og når du blar nedover lista kan du finne noe som heter "link list" eller "lenker", så er det nok bare å legge til lenkene du vil ha.
Min blog er av en eller annen grunn på engelsk, så jeg har litt problemer med å oversette alle navnene. Håper likevel dette gav mening.

Lena sa...

Tusen takk for tipset! skal se om jeg får det til...:-)